Mikołajki w bibliotece - podsumowanie


6 grudnia był ciekawym dniem w naszej bibliotece. Dniem pod znakiem KSIĄŻEK. To chyba jednak nikogo nie dziwi! Przecież to biblioteka! Rozpoczął się Mikołajkowy Konkurs Książkowy, o którym wspominaliśmy w poprzednim wpisie. Bardzo dużo osób bawiło się w odgadywanie tytułów lektur. Niektórzy poczuli w sobie prawdziwą żyłkę detektywa! Porównywali książki, sprawdzali numery stron, pytali innych o autora! Kompletnie uzupełnione karty konkursowe oddało 16 osób! Wszyscy zostaną docenieni i nagrodzeni już wkrótce! Wyniki znajdziecie w zakładce "Konkursy" oraz na tablicy przed czytelnią.
W mikołajki mieliśmy też okazję wypożyczyć książki-niespodzianki. Każdy mógł wybrać zapakowaną w kolorowy papier lekturę i ... wypożyczyć! Bawiliśmy się w zapisywanie reakcji czytelników na książkę-niespodziankę tuż po rozpakowaniu z ozdobnego papieru.
Oto one:
- Czytałam wczoraj podobną, z tej samej serii!
- Film był spoko!
- Jaki piękny Harry Potter!
- Nie czytałem! Wypożyczam!
- Dlaczego ja mam takiego pecha..."Hej, Jędrek"... Pa! Jędrek!
- Oj!
- To już czytałam! Jestem na to za duża!
- Chcę to!
- Ale fajnie, właśnie to chciałam!
- Sssssssssssssssssuper!
- Ja to mam szczęście. Cwaniaczek!
- Akurat tej części nie czytałam!
- Pięciopsiaczki? Mam to w domu!
- O matko! "Jak zbudować motocykl?" Nie lubię motocykli!
- Magiczne drzewo! Fajnie!
- Ciekawe!
- Cha cha cha
- Dobrze, nie wiem co to jest ale....
- O! Tomek Łebski! Lubię go!
Serdecznie wszystkim dziękujemy za odwiedziny w szkolnej bibliotece! Każdy, kto tego dnia wypożyczał książkę - otrzymał sowią zakładkę! :)