Wspominamy wakacyjne książki

Wakacje już minęły! Wpadliśmy w rytm porannego wstawania, pakowania plecaków, wysiłków umysłowych i sportowych. Zaczęła się szkoła! 
Przez kilka dni wspominaliśmy w bibliotece - na przerwach i na lekcji z kl. 3b książki, które towarzyszyły nam w czasie wakacyjnych podróży. Wszyscy poczuli, że czytanie bywa bardzo pomocne! Książki pozwalały zwalczać nudę, zapomnieć o długiej, uciążliwej podróży, spędzić miło czas na plaży i w hamaku. Przydały się również, żeby się wyciszyć, odpocząć po pływaniu, grze w siatkówkę czy po wycieczce rowerowej. 
Niektórzy z bohaterów są tak sympatyczni i zabawni, że można by się z nimi zaprzyjaźnić!
Uczniowie uzupełnili zdania tytułami książek i w ten sposób dowiedzieliśmy się, jaka literatura jest najlepsza w czasie wakacji. Wszystkie karteczki zostały zaprezentowane na gazetce na szkolnym korytarzu wraz z książkami, które polecają uczniowie! 
Dziękujemy za wspólne polecanie innym ciekawych książek!
Oto niektóre przykłady z naszej akcji:

Bohater, który jest mi bliski to GANDALF.

Największy ubaw jest przy czytaniu NAJGORSZY DZIEŃ. WTOREK.

Do samolotu zabrałam książkę pod tytułem GARFIELD.

Czuję, że jesienią przeczytam kolejny tom z serii LUKRECJA.

Wakacyjny luz czuję, kiedy czytam HEJ, JĘDREK! GDZIE MOJA FORSA?

Kiedy robiło się nudno, wystarczyła książka pod tytułem HOBBIT.

Na wakacjach tęskniłam za książką pt. SISTERS, która jest w naszej szkolnej bibliotece. 

W wakacje przeczytałam książkę, której nie mogę zapomnieć. Jej tytuł to DWA LATA WAKACJI, a autorem jest Juliusz Verne.

Czuję, że mógłbym się zaprzyjaźnić z BILBO.